luni, 6 ianuarie 2014

Un An Nou, un nou inceput !



     Consider ca este un nou an si meritam sa-l incepem cum se cuvine, cu ganduri pozitive si afirmatii de acelasi fel, care au rol important in viata noastra. Nimeni altcineva nu are putere asupra noastra decat noi insine prin a ne examina gandurile pe care le emitem si afirmatiile pe care le rostim.
    Afirmatiile pozitive atrag situatii pozitive. Sa ne folosim cu intelepciune de ele si sa ne schimbam modul de a gandi, sa optam deliberat pentru aceste ganduri care ne pot schimba viata in bine.
     Iar aceste afirmatii ne imbogateste corpul, mintea si sufletul. De aceea o sa incepem anul cu scurte afirmatii care ne pot schimba starea de spirit, convingerile si viziunea asupra realitatii noastre.




                                                                                            .
LUNI
     
          Este prima zi de serviciu din saptamana. Imi fac ordine in ganduri, imi alimentez corpul si imi incep ziua plina de iubire acolo unde ma aflu. Imi iubesc serviciul. El reprezinta tiparele mentale care le-am avut in trecut. Acum mi-am schimbat modul de-a gandi si ma adresez Divinului care imi deschide multe usi noi.  
 In fiecare zi am ce invata, iar viata mea devine din ce in ce mai usoara.                              
       

                                                                  MARTI

        In aceasta dimineata ma trezesc plina de vitalitate. Dupa un somn odihnitor energiile mele sunt incarcate pozitiv, create prin gandurile mele pozitive si energii de care am nevoie rezultate din alimentele pe care le dau organismului meu.
      Ziua trece, iar eu raman deschisa si receptiva la toate ideile, fara sa ma lupt, deoarece stiu ca tot ce am nevoie o sa vina singure la mine.

Ce sunt emotiile?

  Studiile arata ca emotiile sunt totalitatea gandurilor. Mai multe ganduri de acelasi fel dau nastere la o emotie. Pentru ca nu se poa...