vineri, 10 ianuarie 2014

In fiecare zi descopar noi oportunitati


                              Vineri

      Este ultima zi din saptamana. Imi ofer doza sanatoasa de iubire neconditionata, ma relaxez si ma incredintez Universului, stiind ca ma ajuta in tot ce trebuie sa fac.
      In trecut, aceasta zi era obositoare si ma facea sa ma simt trista. Acum sunt puternica, fericita si pot sa tin pasul cu tot ce-mi rezerva viitorul.
      In caz ca intervine ceva, rog Universul sa ma ajute sa o rezolv si astfel am sansa in fiecare zi sa cresc, sa descopar noi si noi oportunitati, deoarece succesul depinde numai de mine.



                              Weekend

      Ma detasez de restul zilelor din saptamana si weekend-ul este numai pentru mine. Imi permit sa fac tot ce vreau. Daca vreau stau, daca vreau fac ce-mi place.
      Aceste zile le privesc ca pe un soare deoarece stiu ca soarele este sus undeva in Univers, iar El  ma ajuta sa ma simt bine in aceste zile. Eu nu trebuie decat sa-l chem, iar El imi da pacea interioara, inspiratie si tot ce am nevoie, pentru ca si eu ii trimit gandurile mele cele mai bune pentru mine, familie, prieteni si pentru intreaga planeta.


Ce sunt emotiile?

  Studiile arata ca emotiile sunt totalitatea gandurilor. Mai multe ganduri de acelasi fel dau nastere la o emotie. Pentru ca nu se poa...