Ma aprob pe mine insami,respir profund si ma relaxez !


                               Miercuri

     Este mijlocul saptamanii, iar eu sunt impacata cu Universul pentru ca este de partea mea. Incep sa parcurg o noua zi din nenumaratele zile din viata mea. Aceasta aduce noi experiente, iar greselile mele ma invata cum sa procedez mai bine data viitoare.
     As putea sa zic ca nu gresesc, doar invat. In loc sa ma critic, optez pentru ganduri pozitive si ma aprob pe mine insami.



                              Joi

       Este penultima zi din saptamana de serviciu si rezonez la unison cu intreaga frumusete a vietii. Imi place sa ma trezesc dimineata cand stiu ca am ceva important de facut, dar imi place si sa rad si sa am simtul umorului.
       Chiar daca este spre sfarsitul saptamanii, viata mi se pare frumoasa si usoara. Orice experienta m-a invatat sa respir profund, sa ma relaxez si sa-mi aduc aminte de ce anume imi doresc.
     Primesc cu bratele deschise orice idee noua, de aceea ma aflu la locul si la momentul potrivit.
      

Postări populare de pe acest blog

Haideti sa ne bucuram de armonie si iubire!

Hei! Esti bine?

Esti pregatit sa primesti lucrurile la care ai visat?