miercuri, 8 ianuarie 2014

Mă aprob pe mine însămi,respir profund și mă relaxez !


   
                     
   Este mijlocul săptămânii, iar eu sunt împăcată cu Universul pentru că este de partea mea. Încep să parcurg o noua zi din nenumăratele zile din viața mea. Aceasta aduce noi experiențe, iar greșelile mele mă învață cum să procedez mai bine data viitoare. Aș putea să zic că nu greșesc, doar învăț. În loc să mă critic, optez pentru gânduri pozitive și mă aprob pe mine însămi.

  În penultima zi din săptămână de serviciu, rezonez la unison cu întreaga frumusețe a vieții. Îmi place să mă trezesc dimineața când știu că am ceva important de făcut, dar imi place și să râd și să am simțul umorului. Chiar daca este spre sfârșitul săptămânii, viața mi se pare frumoasă și ușoară. Orice experiență m-a învățat să respir profund, să mă relaxez și să-mi aduc aminte de ce anume îmi doresc.
     Primesc cu brațele deschise orice idee nouă, de aceea mă aflu la locul și la momentul potrivit.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan
      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...