vineri, 24 ianuarie 2014

În fiecare zi o idee nouă.



  Vis-a-vis de aceste afirmații pe care vi le-am prezentat, v-am întrebat " ce simțiți acum?" V-ați gândit ce simțiți și cum vă simțiți cu privire la aceste afirmații?

  Eu am învățat că lucrul cu sinele, precum afirmațiile pozitive, mă îndrumă întotdeauna pe drumul cel bun, de aceea eu le folosesc și primesc în fiecare zi o idee nouă despre activitățile și acțiunile pe care le desfășor. În fiecare zi învăț să-mi coordonez gândurile pline de iubire în toate domeniile de activitate.
 Sunt o persoană bună și vreau să învăț cât mai multe. Sunt împăcată cu mine însămi, indiferent ce-mi rezervă viitorul, indiferent unde mă aflu și ce fac. În trecut nu aveam nici o idee bună despre calitatea vieții mele, dar acum în fiecare zi îmi vine o idee nouă despre îmbunătățirea calității vieții.
 
      " Dacă mă accept așa cum sunt, viața mea se transformă și eu o dată cu ea ".

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...