vineri, 24 ianuarie 2014

In fiecare zi o idee noua



           Vis-a-vis de aceste afirmatii pe care vi le-am prezentat, v-am intrebat " ce simtiti acum?" V-ati gandit ce simtiti si cum va simtiti cu privire la aceste afirmatii?

        Eu am invatat ca lucrul cu sinele, precum afirmatiile pozitive, ma indruma intotdeauna pe drumul cel bun, de aceea eu le folosesc si primesc in fiecare zi o idee noua despre activitatile si actiunile pe care le desfasor. In fiecare zi invat sa-mi coordonez gandurile pline de iubire in toate domeniile de activitate.
      Sunt o persoana buna si vreau sa invat cat mai multe. Sunt impacata cu mine insami, indiferent ce-mi rezerva viitorul, indiferent unde ma aflu si ce fac. In trecut nu aveam nici o idee buna despre calitatea vietii mele, dar acum in fiecare zi imi vine o idee noua despre imbunatatirea calitatii vietii.
 
      " Daca ma accept asa cum sunt, viata mea se transforma si eu o data cu ea ".

Ce sunt emotiile?

  Studiile arata ca emotiile sunt totalitatea gandurilor. Mai multe ganduri de acelasi fel dau nastere la o emotie. Pentru ca nu se poa...