luni, 13 ianuarie 2014

A TRECUT UN AN - VA MULTUMESC



    Doresc sa aduc multumiri din toata inima, tuturor prietenilor G+ care ma sustin, ma urmaresc postare de postare, tuturor cititorilor si mai presus membrilor care sunt inscrisi pe acest blog, dar si cititorilor care nu sunt pe G+.
     Cu greu imi stapanesc emotiile, scriind aceste randuri de multumire, cand realizez ca a trecut un an de cand scriu si nu de mult am vrut sa renunt. Dar am invatat ca PERSEVERENTA este un factor esential de transformare a dorintelor in realitate. Deci voi persevera in a aplica aceste principii pentru a-mi indeplini dorintele ( unele implinite ) si menirea mea in aceasta viata.

   Vreau sa mentionez ca cele mai multe afisari de pagina le-am avut in luna decembrie cu postarile deliberat facute pentru sarbatorile de iarna, ca sa avem un control absolut asupra gandurilor, o stare de spirit buna, sa ne simtim bine si sa ne bucuram cu adevarat de magia sarbatorilor.
    Mai precis, cele mai multe afisari de pagina le-am avut la postarile: " O imbratisare in noaptea de Craciun", " O inspiratie de Revelion" si " Crezul Optimistilor".
     Dar viata nu este numai o sarbatoare, desi asa ar trebui sa fie prin natura noastra de oameni, de fii ai lui Dumnezeu. Noi suntem din nastere predestinati sa fim fericiti, sa iubim, sa fim iubiti si sa cunoastem abundenta reala si spirituala. Dar datorita circumstantelor exterioare, a celor din jurul nostru si a noastra, noi uitam sa ne amintim cine suntem cu adevarat si ce ne dorim cu adevarat de la viata.

    Prin aceste procese de dezvoltare personala, noi putem invata si aplica aceste metode, in care sa ne canalizam energiile si vibratiile in directia dorita de noi, astfel incat sa cunoastem starea de bine, fericirea si iubirea.
    Stiti si voi, ca atunci cand ne simti bine, avem impresia ca il avem pe Dumnezeu la picioarele noastre. Deci starea de bine atrage mai departe situatii, lucruri, oameni, locuri, care ne fac sa ne simtim si mai bine

    Cu totii imi dati o sursa continua de inspiratie. Fara voi cititorii nu cred ca as mai fi continuat sa scriu. Este un sentiment de multumire pe care il simt atunci cand vad ca cititorii si prietenii G+ ma iubesc, imi urmaresc scrierile si mai ales ma apreciaza.
    Am invatat ca viata si iubirea traite constient, ne ajuta sa ne simtim bine, mai impliniti, mai constienti, mai fericiti si mai plini de iubire.

    Se spune ca venim pe aceasta lume fara nimic, doar cu energii creatoare si vibrationale care sa le folosim in directia devenirii noastre. Dar pe parcursul timpului de crestere spirituala, noi uitam pentru ce ne aflam in aceasta lume: Sa iubim, sa fim iubiti, sa fim fericiti, sa cunoastem starea de bine si de acceptare.
   Acum avem ocazia sa invatam si sa aplicam aceste procese, care ne fac sa fim alti oameni mai buni, sa iubim si sa fim iubiti neconditionat, sa iubim prezentul - acest moment prezent.

   Acestea sunt doar cateva din puterea noastra interioara. Sa alegem sa ne dezvoltam aceasta putere, acest proces de transformare interioara.




  " LE  MULTUMESC  TUTUROR  PRIETENILOR  A  CAROR  INIMA  SE  DESCHIDE DIN  CE  IN  CE  MAI  MULT  IN  FIECARE  ZI  "




                                                     VA  IUBESC  !

Intotdeauna, soare!

  Este o dimineata insorita, iar stirile meteo anunta aceeasi atmosfera pe tot parcursul zilei. Vara este pe sfarsite si eu ma eliberez c...