Fiecare organ are functiile lui



            Primesc tot ce imi ofera viata. Stiu ca corpul meu functioneaza perfect, de aceea il ajut si il hranesc cu cele mai bune alimente, dar si cu emotii si ganduri pozitive.
            Fiecare organ are functiile lui: " stomacul are functia de a digera ideile, creierul are functia de a gandi si de a stoca gandurile, iar subconstientul de ale transforma in realitate ". De aceea sunt libera sa folosesc acele ganduri care ma ridica si ma stimuleaza, astfel incat sa ma simt bine si sa rezonez cu ce primesc si imi doresc de la viata. Stiu ca tot ce gandesc contribuie la viitorul meu, de aceea imi aleg gandurile cu grija, iar daca apare un gand nedorit, eu stiu ca-l pot schimba cu inversul aceluias gand, adica un gand dorit.

           " Atunci cand ne iubim cu adevarat pe noi insine, toate celelalte domenii din viata noastra functioneaza impecabil ".

Postări populare de pe acest blog

Haideti sa ne bucuram de armonie si iubire!

Hei! Esti bine?

Esti pregatit sa primesti lucrurile la care ai visat?