vineri, 31 ianuarie 2014

Ce rol au afirmatile pozitive ?



         Recapitulam ca afirmatiile pozitive ne imbogateste mintea, trupul si sufletul, ne schimba starea de spirit, convingerile si viziunea asupra realitatii noastre.
         Orice gand afirmativ plantat corect in mintea constienta prin cele cinci simturi: auz, vaz, pipait, miros si gust, este transmis mintii subconstiente, care trece la actiune prin intermediul emotiilor, emotiilor pozitive care sunt: credinta - cea mai puternica emotie pozitiva -, urmata apoi de iubire, dragoste, bucurie, entuziasm si speranta.
         Aceste ganduri afirmative pot influienta mintea subconstienta cu ajutorul credintei.
         Ele se mai numesc AUTOSUGESTIE!

   
                                                   AFIRMATIE
                                                                     

                                    In infinitatea vietii mele, totul este perfect,
                                                   integral si desavarsit.
                                    Viata mea se reinnoieste incontinu. Fiecare
                                    moment din viata mea este nou si imi confera
                                                         o mare bucurie.
                                     Ma folosesc de gandirea afirmativa pentru
                                      a obtine tot ceea ce-mi doresc de la viata.
                                     Aceasta este o noua zi, in care imi doresc un
                                                              eu nou.
                                      Gandesc diferit. Vorbesc diferit. Actionez    
                                     diferit. Ceilalti oameni ma trateaza altfel.
                                    Noua mea lume este o reflectare a noului meu
                                                             mod de a gandi.
                                       Este o mare bucurie pentru mine sa pot
                                    planta aceste seminte noi, stiind ca ele se vor
                                       transforma candva in experienta de viata.
                                               Totul este perfect in lumea mea.

                                                   
                                                                             LOUISE L. HAY          

Intotdeauna, soare!

  Este o dimineata insorita, iar stirile meteo anunta aceeasi atmosfera pe tot parcursul zilei. Vara este pe sfarsite si eu ma eliberez c...