luni, 20 ianuarie 2014

Alimentele care imi fac bine



    Ca si alte lucruri din viata mea, alimentele constituie o parte importanta, care depind in totalitate de convingerea mea. Ma iubesc sincer pe mine, de aceea am o responsabilitate fata de organismul meu alaturi de ganduri pline de iubire si recunostinta fata de alimentele pe care le consum.
    Intotdeauna consum alimente care stiu ca-mi hranesc organismul, care imi dau putere si vitalitate. Oriunde ma aflu sa iau masa, binecuvantez alimentele pe care le consum si sunt atenta la ele,in functie de ce simte corpul meu.
    Eu detin un indicator bun care ma averizeaza asupra alimentelor si a emotiilor in legatura cu ele. Incerc sa mananc cat mai sanatos si ceea ce stiu ca-mi face bine iar ele imi dau energie, putere si vitalitate.
    De aceea, hrana este un prieten de nadejde, iar daca stiu ce sa aleg, primesc inapoi energie, sanatate si fericire.

Ce sunt emotiile?

  Studiile arata ca emotiile sunt totalitatea gandurilor. Mai multe ganduri de acelasi fel dau nastere la o emotie. Pentru ca nu se poa...