luni, 20 ianuarie 2014

Alimentele care îmi fac bine.



 Ca și alte lucruri din viata mea, alimentele constituie o parte importantă, care depind în totalitate de convingerea mea. Mă iubesc sincer pe mine, de aceea am o responsabilitate față de organismul meu alături de gânduri pline de iubire și recunoștință față de alimentele pe care le consum. Întotdeauna consum alimente care știu că-mi hrănesc organismul, care îmi dau putere și vitalitate. Oriunde mă aflu să iau masa, binecuvântez alimentele pe care le consum și sunt atentă la ele,în funcție de ce simte corpul meu. Eu dețin un indicator bun care mă avertizează asupra alimentelor și a emoțiilor în legătură cu ele. Încerc să mănânc cât mai sănătos, cu program bine stabilit și ceea ce știu că-mi face bine iar ele îmi dau energie, putere și vitalitate.  De aceea, hrana este un prieten de nădejde, iar dacă știu ce să aleg, primesc înapoi energie, sănătate și fericire.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...