vineri, 17 ianuarie 2014

Lucrurile care imi plac



      Energia pe care o am, o folosesc la toate lucrurile pe care vreau sa le fac, care imi plac si care ma fac sa ma simt bine. Fiecare lucru are tehnica sa. Ma odihnesc cand stiu ca trebuie, iar corpul meu este multumit si recunoscator Uneori nu fac nimic. Stau , meditez, ascult muzica, scriu, citesc sau fac aerobic.
     Astfel imi incarc energia prin gandurile mele creatoare care ma fac sa ma simt bine. Eu imi creez tipare mentale pline de optimism, speranta, bucurie si o atitudine pozitiva .
     Stiu ca daca fac numai lucrurile care ma fac sa ma simt bine, chiar si treburi casnice si cultiv cu incredere aceste ganduri si actiuni, primesc inapoi esenta gandurilor pe care le-am emis, actiuni pozitive si o stare care sa ma faca sa ma simt din ce in ce mai bine.
    De asemenea stiu, ca daca ma concentrez asupra situatiilor pozitive, ele atrag alte situatii de acelasi fel, armonie si implicit realitatea: evenimente, oameni, circumstante si esenta gandurilor pe care le-am emis.
    Iubirea de sine, acceptarea si increderea imi ofera energia de care am nevoie pentru a-mi rezolva mai usor activitatile.

Ce sunt emotiile?

  Studiile arata ca emotiile sunt totalitatea gandurilor. Mai multe ganduri de acelasi fel dau nastere la o emotie. Pentru ca nu se poa...