vineri, 3 ianuarie 2014

BINE V-AM REGASIT IN NOUL AN 2014

   


    In anul care tocmai a trecut, v-am prezentat cateva idei despre cum sa ne simtim bine in diferite imprejurari, cum sa fim receptivi la ce este in jurul nostru, cum sa ne simtim bine in concediu folosind afirmatii, fie la munte, fie la mare sau la tara ( eu am ales marea), despre iubirea de sine, acceptarea realitatii si pe noi insine, despre emotii distructive si emotii constructive, ( emotii creatoare), despre legile Universului, v-am prezentat povesti din viata reala scrise de mari autori de bestseller si transpuse pe scurt de mine care ne "deschid inima si ne trezesc spiritul " si nu in ultimul rand cum sa simtim magia sarbatorilor de iarna.


   Pentru acest an, va doresc sa va regasiti pe voi insiva, sa intelegeti ca gandurile voastre reflecta realitatea pe care o aveti, ca viata inseamna sa va  simtiti bine oriunde si oricand si oricat de bine v-ati simti, viata voastra poate sa fie si mai buna.




 Doresc de asemenea sa vedem impreuna in acest an ,alte si alte idei despre imbunatatirea vietii pe care o avem si sa invatam s-o traim constient.
Va astept cu drag pe blog !

                                                                                                   

Gaseste orice gand care te face sa te simti bine, acum!

    Punctul de atractie este intotdeauna momentul prezent.   Daca suntem constienti intotdeauna de ceea ce gandim clipa de clipa, noi...