vineri, 26 iunie 2020

Suntem liberi să ne simțim așa cum ne dorim.

 

  Atunci când apreciem fiecare moment prezent și suntem recunoscători, noi emanăm gânduri pozitive, energii pozitive, gânduri care ne fac să ne simțim bine. Aceste gânduri bune ne fac să ne simțim liberi și liniștiți sufletește, fără încordare și convingeri negative. Ceea ce ne face să gândim liberi și fericiți este intenția noastră spre lucrurile care ne plac cu adevărat, suntem absorbiți și plini de pasiune, înseamnă că suntem cel care trebuie să fim cu adevărat, suntem una cu Dumnezeu, pentru că știm că Dumnezeu este pretutindeni, deci și în noi. Această stare de bine este acea stare cu care ne-am născut și am venit în această lume de a experimenta starea de bine. Atunci când am venit în acest corp fizic, noi știam de la început ca trebuie să ne simțim bine în această realitate fizică și că noi suntem creatorul propriei realități. Dar pe parcursul vieții, noi am uitat de ceea ce ne dorim, am fost influențați de cei din jurul nostru și fără să vrem am învățat și opusul a ceea ce ne dorim cu adevărat. Datorită legii Atracției care acționează asupra noastră ca un magnet, noi am conștientizat și am învățat să alegem dintre cele două stări.


  Noi avem libertatea interioara să gandim și să ne simțim așa cum dorim. Putem alege dintre cele două stări: de a ne simți bine sau de a ne simți rău. Universul întotdeauna ne oferă ceea ce simțim, esența lucrurilor la care ne-am gândit. Astfel, creștem spiritual de fiecare dată când invățăm și conștientizăm că legea Atracției răspunde întotdeauna, fără excepție. Pe măsură ce învățăm acest mecanism, noi înflorim spiritual, creștem, ne dezvoltăm, suntem cel care ne dorim cu adevărat, liberi și fericiți.

  Fericirea este însăși starea de spirit, de aceea, indiferent de împrejurări noi avem puterea să ne schimbăm starea de spirit și să ne simțim așa cum ne dorim. În acest caz, ne îndreptăm spre cel care am devenit cu adevărat: liberi și fericiți.

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...