vineri, 20 decembrie 2013

Ma hranesc cu iubire - AFIRMATIE-



                                  In infinitatea vietii mele, totul este perfect,
                                                 integral si desavarsit.
                                        Traiesc in armonie si in echilibru
                               cu toti cei pe care ii cunosc. In centrul profund
                                al fiintei mele exista o sursa de iubire infinita.
                                        Ii permit acum acestei iubiri sa iasa
                                                  la suprafata constiintei mele.
                                         Ea imi umple inima, trupul, mintea,
                                 constiinta si intreaga fiinta si emana din mine
                                                      in toate directiile,
                                         dupa care se intoarce la mine inmiita.
                                            Cu cat daruiesc mai multa iubire,
                                  cu atat mai multa iubire am de daruit, caci
                                                 sursa ei este inepuizabila.
                                    Daruirea iubirii ma face sa ma simt bine,
                                    caci ea reprezinta expresia bucuriei mele
                                  interioare. De aceea, ma iubesc pe mine insumi
                                                si ma ingrijesc de corpul meu.
                                           Il hranesc cu cele mai alese alimente si
                                      bauturi, il imbrac cu grija, iar corpul meu imi
                                     raspunde cu aceeasi iubire, printr-o sanatate
                                                 si o vitalitate perfecta.
                                               Ma iubesc pe mine insumi.
                                        De aceea, ma ingrijesc sa am un camin
                                    confortabil,care imi asigura toate nevoile si in
                                     care este o desfatare sa locuiesc. Umplu toate
                                     camerele cu vibratia iubirii, astfel incat toti cei
                                       care intra in casa mea, inclusiv eu, sa simta
                                           aceasta iubire si sa se hraneasca cu ea.    

                                                                 Louise L. Hay  

VALOAREA UNUI ZAMBET DE CRACIUN

Ce este un zambet si ce semnifica el?  Zambetul este acea expresie a fetei care ne face sa ne simtim bine atunci cand il primim, dar si ...