vineri, 20 decembrie 2013

Mă hrănesc cu iubire - AFIRMAȚIE-



                                  În infinitatea vieții mele, totul este perfect,
                                                 integral și desăvârșit.
                                        Trăiesc în armonie și în echilibru
                               cu toți cei pe care îi cunosc. În centrul profund
                                al ființei mele există o sursă de iubire infinită.
                                        Îi permit acum acestei iubiri să iasă
                                                  la suprafața conștiinței mele.
                                         Ea îmi umple inima, trupul, mintea,
                                 conștiința și întreaga ființa și emana din mine
                                                      în toate directiile,
                                         după care se întoarce la mine înmiită.
                                            Cu cât dăruiesc mai multă iubire,
                                  cu atât mai multă iubire am de dăruit, căci
                                                 sursa ei este inepuizabilă.
                                    Dăruirea iubirii mă face să mă simt bine,
                                    căci ea reprezintă expresia bucuriei mele
                                  interioare. De aceea, mă iubesc pe mine însămi
                                                și mă ingrijesc de corpul meu.
                                           Îl hrănesc cu cele mai alese alimente și
                                      băuturi, îl îmbrac cu grijă, iar corpul meu îmi
                                     răspunde cu aceeasi iubire, printr-o sănatate
                                                 și o vitalitate perfectă.
                                               Mă iubesc pe mine însămi.
                                        De aceea, mă îngrijesc să am un cămin
                                    confortabil,care îmi asigură toate nevoile și în
                                     care este o desfătare să locuiesc. Umplu toate
                                     camerele cu vibrația iubirii, astfel încât toți cei
                                       care intră în casa mea, inclusiv eu, să simtă
                                           această iubire și să se hranească cu ea.    

                                                                 Louise L. Hay  

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...