vineri, 6 decembrie 2013

Dacă m-aș schimba pe mine însămi...



    Pe piatra funerară a mormântului unui episcop anglican aflată în scriptele Mănăstirii Westminster stau scrise urmatoarele cuvinte :

 Când eram tânăr și liber , iar imaginația mea nu cunoștea limite , am visat să schimb lumea .Când am mai îmbștrânit și am devenit mai înțelept , am descoperit că lumea nu se poate schimba , așa că m-am decis să îmi reduc pretențiile și să schimb doar țara mea.
 Nici aceasta nu s-a lăsat însa schimbată.
  Când am ajuns la anii senectuții, mi-am propus într-o ultimă incercare disperată să îmi schimb doar familia , pe cei care îmi sunt dragi , dar vai !, niciunul nu s-a lăsat schimbat.
 Acum când zac pe patul de moarte , îmi dau în sfârsit seama de adevăr : dacă  m-aș fi schimbat pe mine însumi , aș fi contribuit prin exemplul meu personal la schimbarea familiei mele.
 Inspirat și încurajat de aceasta reușită , aș fi putut face mai multe lucruri bune pentru țara mea , si cine știe , poate că aș fi schimbat într-adevăr lumea.

 Autor anonim
Sursa foto: Internet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...