vineri, 6 decembrie 2013

Daca m-as schimba pe mine insumi...



    Pe piatra funerara a mormantului unui episcop anglican aflata in scripetele Manastirii Westminster stau scrise urmatoarele cuvinte :

   Cand eram tanar si liber , iar imaginatia mea nu cunostea limite , am visat sa schimb lumea .Cand am mai imbatranit si am devenit mai intelept , am descoperit ca lumea nu se poate schimba , asa ca m-am decis sa imi reduc pretentiile si sa schimb doar tara mea.
    Nici aceasta nu s-a lasat insa schimbata.
     Cand am ajuns la anii senectutii, mi-am propus intr-o ultima incercare disperata sa imi schimb doar familia , pe cei care imi sunt dragi , dar vai !, niciunul nu s-a lasat schimbat.
     Acum cand zac pe patul de moarte , imi dau in sfarsit seama de adevar : daca  m-as fi schimbat pe mine insumi , as fi contribuit prin exemplul meu personal la schimbarea familiei mele.
    Inspirat si incurajat de aceasta reusita , as fi putut face mai multe lucruri bune pentru tara mea , si cine stie , poate ca as fi schimbat intr-adevar lumea.

                                                                                                   Autor anonim

Intotdeauna, soare!

  Este o dimineata insorita, iar stirile meteo anunta aceeasi atmosfera pe tot parcursul zilei. Vara este pe sfarsite si eu ma eliberez c...