Sa alegem gandurile care corespund dorintelor noastre!

     

  Am vorbit pana acum despre ganduri, cum sa ne alegem deliberat acele ganduri care ne fac sa ne simtim bine.Dar ca aceste ganduri sa se materializeze ( sa ia forma in realitatea fizica), trebuie sa ne cream o imagine mentala in urma acestora. Sa ne inchipuim cum ar fi daca..., cum ar arata, ce am simti daca o vom avea, ce am face mai departe? etc.
   Toti oamenii aplica procesul crearii de imagini mentale, chiar daca constient sau inconstient.Tot ce trebuie sa facem este sa ne alegem gandurile care corespund dorintelor noastre si sa ne formam o imagine cu ele.Asta inseamna ca ne putem transpune in realitate tot ce ne dorim.
  Tot ce s-a intamplat in viata noastra pana acum, sunt rezultatele acestui proces al crearii de imagini mentale.
  Daca ne-am dat seama pana acum de rezultatele pe care le-am avut in viata noastra, ne putem da seama foarte clar cat de bun este acest " instrument mental".
  Noi incepem intotdeauna prin a ne gandi, apoi prin a ne forma o imagine foarte clara in urma acestor ganduri si apoi trecem la realizarea lor ; ne vine o idee, ne suna cineva, cunoastem pe cineva in care ar putea sa ne ajute sau putem avea intuitie sa stim ce trebuie sa facem, suntem inspirati sa facem ceva etc. Imaginea pe care o cream pe ecranul mintii trebuie sa o sustinem mereu si mereu, indiferent de realitatea pe care o avem,  pana ce aceasta prinde forma fizica.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Postări populare de pe acest blog

Haideti sa ne bucuram de armonie si iubire!

Hei! Esti bine?

Esti pregatit sa primesti lucrurile la care ai visat?