vineri, 31 mai 2013

LA MULȚI ANI !!! ZIUA INTERNAȚIONALĂ A COPILULUI !


                 
             Afirmație despre copil ( gânduri pozitive )

Această scurtă afirmație despre copil, este un instrument care te ajută să descoperi noi gânduri creatoare legate de copilul tău, astfel încât să-l poți ajuta, stimula și iubi din ce în ce mai mult. Bineînteles, în funcție de realitatea pe care o ai, poți construi afirmații care să coincidă experiențelor tale de viață legate de copil.

- Să începem:
 Îmi iubesc copilul necondiționat, așa cum mă iubesc pe mine necondiționat și așa cum sunt iubit(ă) necondiționat. Iubirea necondiționată include și defecte și slabiciuni, de aceea vorbirea plină de iubire cu copilul și înțelegerea acestuia, este una dintre bucurii.


 Ne ascultăm și ne înțelegem reciproc, de aceea renunț la convingeri negative și îl ajut în tot ceea ce își dorește să facă. Îmi învăț copilul despre tot ce este bine, important și corect, iar el răspunde învățăturilor mele, se ridică deasupra vechilor tipare și învață să se iubească pe el însuși. Eu îmi iubesc copilul, iar el mă iubește pe mine, de aceea suntem la unison în tot ceea ce facem și comunicăm.

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan

               
                   
                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...