vineri, 31 mai 2013

LA MULTI ANI !!! ZIUA INTERNATIONALA A COPILULUI

                                   Afirmatie despre copil
              Aceasta scurta afirmatie despre copil, este un instrument care te ajuta sa descoperi noi ganduri creatoare legate de copilul tau, astfel incat sa-l poti ajuta, stimula si iubi din ce in ce mai mult. Bineinteles, in functie de realitatea pe care o ai, poti construi afirmatii care sa coincida experientelor tale de viata legate de copil.

           Imi iubesc copilul neconditionat, asa cum ma iubesc pe mine neconditionat si asa cum sunt iubit(a) neconditionat. Iubirea neconditionata include si defecte si slabiciuni, de aceea vorbirea plina de iubire cu copilul si intelegerea acestuia, este una dintre bucurii.
         Ne ascultam si ne intelegem reciproc, de aceea renunt la convingeri negative si il ajut in tot ceea ce isi doreste sa faca. Imi invat copilul despre tot ce este bine, important si corect, iar el raspunde invataturilor mele, se ridica deasupra vechilor tipare si invata sa se iubeasca pe el insusi.
        Eu imi iubesc copilul, iar el ma iubeste pe mine, de aceea suntem la unison in tot ceea ce facem si comunicam.

                 
                   
                     

Intotdeauna, soare!

  Este o dimineata insorita, iar stirile meteo anunta aceeasi atmosfera pe tot parcursul zilei. Vara este pe sfarsite si eu ma eliberez c...