luni, 8 aprilie 2013

Trecut si viitor

   
 
 
         
            Depinde numai de mine


      " Cand si cand, ma descurajez,
        Cand vad norii amenintatori de pe cerul vietii  mele
        Dar apoi imi aduc aminte
        De ceea ce m-i s-a intamplat ieri,
        Nu ma refer aici la ziua de ieri,
        Si nici la lunile care au trecut,
        Ci la toate zilele de ieri din viata mea
        In care am avut sansa de a creste.
        Imi amintesc de pilda de toate oportunitatile
        Pe care le-am lasat sa moara,
        Dar si de cele de care am profitat
        Inainte sa treaca pe langa mine.
        Imi aduc astfel aminte ca trecutul meu
        Nu a fost deloc usor,
        Dar- cumva- am reusit sa trec de el,
        Iar viitorul m-i s-a parut mai bun.
        Imi aduc de asemenea aminte
        Ca sunt un om capabil si liber,
        Si ca succesul si fericirea mea
        Nu depind decat de mine".
                       James J . Metcalfe

Sursa foto: Internet
   

VALOAREA UNUI ZAMBET DE CRACIUN

Ce este un zambet si ce semnifica el?  Zambetul este acea expresie a fetei care ne face sa ne simtim bine atunci cand il primim, dar si ...