luni, 3 noiembrie 2014

Tinutul promis

 
  "DETASEAZA-TE  SI  LASA-L  PE  DUMNEZEU  SA  ACTIONEZE"

 
      Nu voi mai cauta ajutorul plin de iubire al Tatalui meu
      In cerurile indepartate;
      Caci adevaratele Sale comori se afla aici, pe pamant
      Si aici se intinde Imparatia Sa.
      Nu voi mai cauta Tinutul Promis
      Prin ceata lucrurilor necunoscute;
      Caci timpul este temelia tronului Lui,
      Iar eu ma aflu in mainile Sale.

   
       Exista o bogatie mai rafinata decat aurul cel mai pur;
       Iar acesta se afla aici.
       Tot ce trebuie sa fac este sa o solicit.
       Tot aici exista o intelepciune nebanuita
       Si o putere uriasa, care ma pot ajuta in tot ce am nevoie.
       Portile raiului sunt chiar in fata mea,
       Iar cheia lor se afla in mainile mele.
       De acum inainte, nu voi mai privi cerurile aflate la mare distanta,
       Caci imparatia Lui se afla chiar aici.


                                                                                                    Alva Romanes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...