luni, 19 mai 2014

Un mod de a ne simți bine.


   Tot ce contează este să ne simțim bine. Deși unii oameni se simt bine numai dacă au realizări, daca au lucrul sau obiectul dorit, dacă le place ce vad în jurul lor, ei ajung să constate că și dacă au toate acestea, tot nu se simt bine. De ce?

Ei nu au învățat să deosebească ceea ce-și doresc cu adevărat din perspectiva ființei lor interioare cu a avea sau a face ceva din perspectiva observării, că dacă le-ar avea, ei s-ar simți bine. Noi putem să ne simțim bine oricând și oriunde dacă suntem conștienti de emoțiile care ne induc acele stări, astfel încât să le direcționăm într-o direcție pozitivă a situației. De aceea, noi putem să privim aspectele pozitive ale realității, focalizându-ne atenția de la ce nu ne dorim la ceea ce ne-am dori cu adevărat să avem în realitatea cu care ne confruntăm.

Eu am învățat să înțeleg ce-mi doresc cu adevărat atunci când mi-am dat seama ce nu-mi doresc. Putem să vedem aspectele pozitive în fiecare zi, indiferent de realitatea pe care o avem.

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...