luni, 19 mai 2014

Un mod de a ne simti bine


   Tot ce conteaza este sa ne simtim bine.
    Desi unii oameni se simt bine numai daca au realizari, daca au lucrul sau obiectul dorit, daca le place ce vad in jurul lor, ei ajung sa constate ca si daca au toate acestea, tot nu se simt bine. De ce?

  Ei nu au invatat sa deosebeasca ceea ce-si doresc cu adevarat din perspectiva fiintei lor interioare cu a avea sau a face ceva din perspectiva observarii, ca daca le-ar avea ei s-ar simti bine. Noi putem sa ne simtim bine oricand si oriunde daca suntem constienti de emotiile care ne induc acele stari, astfel incat sa le directionam intr-o directie pozitiva a situatiei. De aceea, noi putem sa privim aspectele pozitive ale realitatii, focalizandu-ne atentia de la ce nu ne dorim la ceea ce ne-am dori cu adevarat sa avem in realitatea cu care ne confruntam.

   Eu am invatat sa inteleg ce-mi doresc cu adevarat atunci cand mi-am dat seama ce nu-mi doresc.
   Putem sa vedem aspectele pozitive in fiecare zi, indiferent de realitatea pe care o avem.
 

Ce sunt emotiile?

  Studiile arata ca emotiile sunt totalitatea gandurilor. Mai multe ganduri de acelasi fel dau nastere la o emotie. Pentru ca nu se poa...