vineri, 4 octombrie 2013

Afirmație - Totul e perfect în lumea mea


                           

                            " În infinitatea vieții, totul este perfect,
                                         integral și desăvârșit.
                                 Optez acum pentru a-mi privi în față, într-o
                                      stare obiectivă și calmă, vechile tipare
                                 mentale. Îmi propun să mă transform. Eu pot
                                  învăța lucruri noi, căci îmi doresc cu adevărat
                                           să mă schimb.
                                 Mai mult, îmi propun să mă simt bine în
                                  decursul acestui proces. Ori de câte ori voi
                                 descoperi un tipar mental care trebuie eliberat,
                                  mă voi simți ca și cum aș fi găsit o comoară.
                                 Mă vizualizez și simt că mă schimb cu fiecare clipă.
                                 Gândurile nu mai au nici o putere asupra mea
                                  Eu reprezint singura putere în lumea mea
                                       subiectivă, iar acum optez pentru libertate.      
                                             Totul este perfect în lumea mea ".

                                                                            Louise L. Hay

 Scurte afirmații care au rol să ne schimbe starea de spirit, convingerile și viziunea asupra realității. Fiecare afirmație pe care ne-o spunem în fiecare zi, ne face ziua mai frumoasă, ne vindecă și ne luminează. Suntem liberi să facem tot ce ne dorim, dar această libertate costă. Acest preț este libertatea de a gândi pozitiv. În caz contrar, vom fi închiși în propria celulă a minții.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...