vineri, 4 octombrie 2013

Afirmatie - Totul e perfect in lumea mea


                              " In infinitatea vietii, totul este perfect,
                                         integral si desavarsit.
                                 Optez acum pentru a-mi privi in fata, intr-o
                                      stare obiectiva si calma, vechile tipare
                                 mentale. Imi propun sa ma transform. Eu pot
                                 invata lucruri noi, caci imi doresc cu adevarat
                                           sa ma schimb.
                                 Mai mult, imi propun sa ma simt bine in
                                  decursul acestui proces. Ori de cate ori voi
                                 descoperi un tipar mental care trebuie eliberat,
                                  ma voi simti ca si cum as fi gasit o comoara.
                                 Ma vizualizez si simt ca ma schimb cu fiecare clipa.
                                 Gandurile nu mai au nici o putere asupra mea
                                  Eu reprezint singura putere in lumea mea
                                       subiectiva, iar acum optez pentru libertate.      
                                             Totul este perfect in lumea mea ".

VALOAREA UNUI ZAMBET DE CRACIUN

Ce este un zambet si ce semnifica el?  Zambetul este acea expresie a fetei care ne face sa ne simtim bine atunci cand il primim, dar si ...