vineri, 16 august 2013

Afirmație.


       

”În infinitatea vieții mele, totul este perfect, integral și desăvârșit.
Schimbarea este legea naturala a vieții mele.
De aceea, mă bucur de orice schimbare din viața mea.
Îmi doresc să mă schimb. Îmi propun să îmi schimb felul de a gândi, cuvintele pe care le folosesc.
Trec ușor și cu bucurie de la vechea mea viață la noua mea viață.
Este mult mai ușor să mă iert decât am crezut. Iertarea mă face să mă simt senin și ușurat.
În această stare de bucurie, învăț să mă iubesc din ce în ce mai mult pe mine însămi.
Cu cât mă eliberez de mai multe resentimente, cu atât mai mare devine iubirea pe care o pot manifesta.
Schimbarea gândurilor mele mă face să mă simt bine.
În această zi, optez pentru a experimenta starea de plăcere.
          Totul este perfect în lumea mea."
                   - Louise L. Hay-

 Sursa foto: Internet
 Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...