vineri, 16 august 2013

Afirmatie


        "  In infinitatea vietii mele, totul este perfect, integral si desavarsit.
          Schimbarea este legea naturala a vietii mele.
          De aceea, ma bucur de orice schimbare din viata mea.
           Imi doresc sa ma schimb. Imi propun sa imi schimb felul de a gandi, cuvintele pe care le folosesc.
          Trec usor si cu bucurie de la vechea mea viata la noua mea viata.
           Este mult mai usor sa ma iert decat am crezut. Iertarea ma face sa ma simt senin si usurat.
           In aceasta stare de bucurie, invat sa ma iubesc din ce in ce mai mult pe mine insumi.
           Cu cat ma eliberez de mai multe resentimente, ca atat mai mare devine iubirea pe care o pot
                  manifesta.
            Schimbarea gandurilor mele ma face sa ma simt bine.
            In aceasta zi, optez pentru a experimenta starea de placere.
                   Totul este perfect in lumea mea."



                                                              Louise L. Hay
         












Ce sunt emotiile?

  Studiile arata ca emotiile sunt totalitatea gandurilor. Mai multe ganduri de acelasi fel dau nastere la o emotie. Pentru ca nu se poa...