luni, 9 noiembrie 2020

Viața este ca o aventură!

 


  Conform citatului ”Nu cere ca evenimentele să se petreacă așa cum iți dorești tu, ci ca viața ta să se adapteze cu ușurință la ele”- (Epictet). Cu alte cuvinte, viața ne învață multe, este o școală pe care trebuie să învățăm lecțiile primite, dar și mai mult, trebuie să creăm noi din ceea ce avem și să ne adaptăm situațiilor. Dar cu alte cuvinte, viața este și ca o aventură plină de surprize. Nu știm niciodată cum vor evolua lucrurile, dar nu știm nici când se vor răsturna. Noi ne-am născut pe această planetă pentru a experimenta starea de bine. Chiar dacă corpul nostru a fost mic și firav la început, noi am știut că avem o gamă întreagă de experiențe ale vieții în care putem să alegem pentru a experimenta starea de bine, de bucurie și de fericire. Pe parcursul drumului, în timp ce noi evoluam și creșteam, mediul înconjurător ne-a făcut să uităm să fim cel care suntem cu adevărat. Noi de bună voie ne-am îndepărtat de scopul cu care am venit în această lume sau în acest spațiu temporar. Încet, încet am privit mai mult la cei din jurul nostru, la școală și la cei care încercau să ne învețe ce este bine și ce nu, din perspectiva lor. Noi copii ascultători am ales să ne îndepărtăm tot mai mult de cel care suntem cu adevărat și menirea noastră pe acest pământ. Așa s-a făcut că majoritatea oamenilor nu au ales dintre toate experiențele, doar acelea care să-i împlinească și să fie fericiți, să fie ei înșiși cu adevărat. Dar după un timp, noi am ridicat capul și ne-am adus aminte că avem o putere interioară care nu o poate zdruncina nimeni pe care o putem folosi în echilibrul nostru interior, de a ne echilibra emoțiile și acțiunile. Astfel, ne-am dat seama că procedând în acest fel putem să ajungem la starea de bine, de bucurie și fericire și de a îndepărta cu ușurință situațiile negative. Altfel spus, de a ne adapta în orice situație fără să simțim o presiune asupra fizicului și psihicului.

Sursă foto: Internet

Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...