luni, 6 aprilie 2015

Nu mai astepta, incepe tu!


   "Imbratisarea este o resursa prea putin folosita, cu puteri magice. Imbratisarea este darul ideal. Poate fi oferita cu orice ocazie, nu trebuie ambalata si,de buna seama este intru totul returnabila.
     Gandeste-te la oamenii din viata ta. Doresti sa le spui ceva? Astepti ca altcineva sa faca primul gest? Nu mai astepta! Fa tu acest gest!"
               

  Suntem in saptamana Mare a Pastelui. Exista diferite traditii, obiceiuri, dar un lucru ramane cu sfintenie neschimbat: traditia gandului bun, sa iertam, sa fim mai buni, sa iubim, sa fim darnici, sa pretuim, sa apreciem, sa fim recunoscatori.asa trebuie sa fim zi de zi. Ganduri bune si o stare de spirit pozitiva si cel putin o imbratisare in fiecare zi, aduce spiritul sarbatorilor de Paste.

    Va ofer in continuare continutul unei scrisori adresate autorului Jack Canfield, "unul dintre cei mai indragiti vorbitori inspirationali din America", care a scris povesti atemporale legate de miracolele care se produc in fiecare zi.

                  Draga Jack,

    Mi-am inceput ziua intr-o stare de spirit foarte proasta. Prietena mea Rozalind a trecut pe la mine si m-a intrebat daca am de gand sa practic astazi tehnica imbratisarilor. Am mormait ceva, dar apoi am inceput sa ma gandesc mai serios la tot ce ne-ai invatat in decursul saptamanii. Am recitit paginile pe care ni le-ai dat si am simtit cum mi se strange inima la gandul de a-mi imbratisa colegii de munca. In cele din urma m-am decis sa fac din aceasta zi, o zi a imbratisarilor, asa ca am inceput sa-i imbratisez pe clientii care treceau pe la casa de marcat. Era minunat sa vezi cum se luminau la fata majoritatea oamenilor. Un student a sarit chiar pe tejghea si a inceput sa danseze. Au fost cativa clienti care s-au intors si m-au rugat sa-i mai imbratisez o data.Doi colegi de munca de la departamentul de service care nu si-au vorbit niciodata au fost atat de surprinsi incat ceva mai tarziu i-am vazut pe coridor vorbind unul cu celalalt si razand. Cred ca i-am imbratisat  pe toti cei de la  Wharton Business School, iar starea mea proasta de azi dimineata, inclusiv anumite dureri fizice pe care le aveam mai devreme, au disparut ca prin farmec. Imi pare rau ca m-am lungit cu vorba, dar experienta de astazi m-a umplut de entuziasm. Partea cea mai frumoasa a fost atunci cand cel putin zece oameni s-au imbratisat simultan in fata casei mele de marcat. Nu-mi venea sa cred ce se intampla.
                                                                                                                         Cu drag,
                                                                                                             Pamela Rogers

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...