vineri, 5 iulie 2013

La mare 4



       

  Cum este apusul de soare la malul marii? Va spun eu! Este un moment unic ce nu se poate exprima in cuvinte Este un moment de perfectiune sa vezi cum ziua pleaca si vine incet, incet noaptea.
          Se lasa linistea serii si se simte briza marii cu aroma ei unica, pe care o adulmec cu o mare satisfactie si ma gandesc deliberat la acest moment prezent.
          Ca si altii, nici eu nu fac exceptie sa admir pe plaja cum soarele se indeparteaza si se apropie luna, cum simt nisipul ca se raceste sub picioarele mele si cum totul incepe sa se scufunde intr-o culoare magnifica a noptii.
         Ma invaluie sentimente placute, pe care le simt in trup si suflet in aceasta seara minunata.
         Iubesc clipa de fata neconditionat si dau voie fluxului de energii pozitive sa-mi cuprinda mintea, trupul si sufletul.

Intotdeauna, soare!

  Este o dimineata insorita, iar stirile meteo anunta aceeasi atmosfera pe tot parcursul zilei. Vara este pe sfarsite si eu ma eliberez c...