luni, 22 iulie 2013

PENTRU VOI PRIETENI !!! FOR YOU, FRIENDS!!!


 Am ținut foarte mult și am simțit, ca între postări să mulțumesc tuturor prietenilor, care m-au urmărit și mă urmăresc în continuare, pentru atenție și apreciere. Mulțumesc pentru toți cei care mă iubesc și sunt aproape de mine pentru ceea ce scriu și gândesc. Nu în ultimul rând, mulțumesc cititorilor care nu sunt în contact direct cu mine și care mă urmăresc pentru ideile pe care le scriu. Cu toții îmi dați o sursă continuă de inspirație. Fără voi cititorii, cu siguranță nu aș fi continuat să scriu.

 Se spune că venim pe aceasta lume fără nimic, dar pe parcursul timpului de "creștere" spirituală, noi avem ocazia să învățăm să dăruim și să "creștem", să ne iubim necondiționat și să iubim prezentul. Acestea sunt doar câteva din puterea noastră interioară.
           Să alegem să ne dezvoltăm cât mai mult acest proces de transformare interioară.

           " Le multumesc tuturor prietenilor a căror inimă se deschide din ce  în ce mai mult, în                      fiecare zi."





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...