luni, 24 iunie 2013

A venit vacanța!


   Mult așteptata vacanță pe care o putem petrece la munte, la mare sau la țară.
Eu anul acesta am ales una dintre stațiunile Mării Negre.Cu toții merităm tot ce este bun și frumos în această viață. De aceea consider că vacanțele sunt călătorii pline de iubire a tot ce ne înconjoară, experiențe noi, și relaxare fizică și psihică a organismului.





    Fiecare dimineață este o binecuvântare. Încep ziua recunoscătoare pentru tot și mai ales pentru această vacanță meritată. Sunt o persoana bună, de aceea Dumezeu mă ajută în tot ceea ce vreau să fac. În această minunată zi, soarele îmi zâmbește, iar eu mă scald în razele lui binefăcătoare Privesc în jurul meu și realizez cu mulțumire tot ce a creat Dumnezeu.Sunt fericită că mă aflu aici și acum, contemplând valurile mării, strălucind în soarele strălucitor. Iubirea de sine mă însoțește oriunde aș călătorii. Oriunde merg, mă aflu în siguranță, de aceea Universul îmi călăuzește drumul, datorită gândurilor mele pline de mulțumire și recunoștință.


  Soarele își intinde razele în marea învolburată pentru a o încălzi. Ea primește bucuroasă căldura ei și se sparge de tărm.Inspir și respir briza mării, meditând la ce trebuie să stiu. Întotdeauna primesc răspunsul. Multumesc Divinului și mă bucur de acest moment prezent pe care îl apreciez și sunt recunoscătoare pentru că mă aflu aici.Marea îmi dă inspirație pentru tot ceea ce vreau sa fac, de aceea mă las în mrejele ei. Mă simt bine și primesc mulțumită fiecare idee nouă care îmi vine în minte.
  Aceasta este una din cele mai bune zile din viața mea, o iubesc și mă bucur de ea pentru
că totul îmi merge bine.



  Atmosfera se încinge, nisipul cu scoici mici și mari ard în soarele dogoritor, iar briza mării nici nu se simte. Privesc cum apa spectaculoasă a mării ca de cristal își schimbă culoarea ei unică ca de smarald și rămân impresionată de tot peisajul intim și frumos.
 Accept cu ușurință toate schimbările din viata mea, mă accept pe mine insămi și fiecare zi care trece aici este o bucurie.

   
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...