vineri, 26 iulie 2013

Drumul spre casa 1




              Ma aflu pe drum. Sunt pregatita sufleteste sa las in urma acele zile de vacanta de neuitat. Meditez si imi ascult gandurile care ma conduc pe cel mai bun drum, de aceea, iubirea de sine ma ajuta sa vad clar toate situatiile.
            Am incredere in viata si las totul sa decurga cu usurinta, mai ales plecarea din statiune. Raman tacuta si apelez la puterile mele creatoare, sa-mi cultiv convingeri noi, care sa atraga in viata mea numai fericire, bucurie si prosperitate.
         Cu energiile pozitive incarcate, privesc viata cu luciditate, astfel incat imi plantez in minte dorinta de a ajunge cu bine acasa, acolo unde ma asteapta iubirea, iubirea a tot ce este, in frumusete si pace.
       

Ce sunt emotiile?

  Studiile arata ca emotiile sunt totalitatea gandurilor. Mai multe ganduri de acelasi fel dau nastere la o emotie. Pentru ca nu se poa...