vineri, 19 iulie 2013

S-a terminat vacanta



    Fara nici o indoiala, ca si aceasta vacanta mi-o voi aminti intreaga viata.
Am invatat, ca daca privesc spre viitor cu asteptari pozitive, voi avea incredere in mine, in viata si in puterile mele creatoare.Ma simt implinita si fericita de aceasta vacanta si pot sa retraiesc clipele frumoase ori de cate ori vreau cu ajutorul imaginatiei.
  Aici am avut o oaza de recreere, de odihna si de distractie si mi-am incarcat energiile pozitive create prin gandurile mele.Am intalnit locuri perfecte unde sa ma ascund de arsita verii ca sa ma racoresc, si nu m-am gandit niciodata ca nu ar fi asa cum imi doresc din punct de vedere al timpului si al distractiilor. Dorinta de a ma reintoarce in astfel de locuri minunate, o plantez corect in minte, astfel incat ea sa devina realitate.

 ~by  Gabriela Bogdan~

VALOAREA UNUI ZAMBET DE CRACIUN

Ce este un zambet si ce semnifica el?  Zambetul este acea expresie a fetei care ne face sa ne simtim bine atunci cand il primim, dar si ...