luni, 2 martie 2015

O primavara perfecta, desavarsita si plina de iubire!


  "Transcend obstacolele si patrund in lumea tuturor posibilitatilor

   Portile intelepciunii si invatarii sunt totdeauna deschise, iar eu optez in fiecare zi pentru a trece prin ele. Barierele, blocajele, obstacolele si problemele nu sunt altceva decat profesorii mei personali, care ma invata sa ma eliberez din mrejele trecutului si sa patrund in Lumea  Tuturor Posibilitatilor. Imi place sa-mi largesc orizonturile mentale si sa ma gandesc la viata ideala pentru mine. Cu cat ma gandesc la mai multe lucruri bune, cu atat mai usor se dizolva barierele si obstacolele din calea mea. Viata mea se umple de mici miracole, care apar din senin. Cand si cand, imi acord permisiunea de a nu face absolut nimic. In astfel de momente, raman deschis in fata Inteleciunii Divine. Sunt un student al vietii, iar acest lucru ma incanta mai presus de orice."
                                                                                                                           Louise L. Hay

"Ea" te poate conduce intr-un mod miraculos la fericire!

 "Absenra recunostintei echivaleaza cu nerecunostinta, iar cine este nerecunoscator nu numai ca nu ofera nimic, dar chiar ia ceva cu...