sâmbătă, 9 ianuarie 2021

Eu îmi focalizez atenția asupra a ceea ce îmi doresc cu adevărat!

 


 Nu este nimic greșit să ne dorim ceva, mai ales atunci când ne simțim bine și ne bucurăm de noua dorință a realității pe care o dorim. Sau pur și simplu ne simțim bine așa cum suntem în momentul prezent fără să intervină lucruri la care să opunem rezistență.

- Dar ce facem atunci când apar emoțiile negative și situația nu mai este cea pe care o dorim?

Chiar dacă o situație nu este așa cum o dorim, noi avem puterea să ne focalizăm atenția asupra ceea ce ne dorim cu adevărat. Ne putem schimba gândurile într-o altă direcție, mai pozitivă și astfel ne schimbăm starea de spirit. Avem puterea să ne ghidăm gândurile de la ceea ce nu ne dorim la ceea ce ne-am dori cu adevărat sau pur și simplu să folosim metoda ” ce ar fi dacă” continuând cu ceea ce ne dorim cu adevărat. 

-Atunci când ținem cont de gândurile noastre, ne putem da seama în ce direcție ne focalizăm atenția: spre situații pozitive sau spre situații negative? Ce stare de spirit avem, ce simțim în corpul nostru, unde ne fug gândurile?

 Indiferent de situație, să ne oprim, să conștientizăm și să ne întrebăm:” Știu ce nu-mi doresc, dar ce anume îmi doresc?”. La o astfel de întrebare și răspunzând la ea, ne schimbăm punctul de atracție care este întotdeauna momentul prezent. Schimbând punctul de atracție, schimbăm starea noastră interioară, implicit realitatea.

Sursă foto: Internet

Gabriela Bogdan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...