miercuri, 2 decembrie 2020

Un decembrie pozitiv!

 


  Am ajuns la ultima lună din acest an, plin cu nesiguranță, neștiință, de presupuneri, de îndoieli, de lipsă de libertate din cauza pandemiei cu Corona Virus. Am conștientizat că viața poate să ia o altă întorsătură față de ceea ce am fost obișnuiți. În primul rând sănătatea și în al doilea rând, libertatea. În acest an am învățat mai mult ca oricând că se poate trăi și în pericol, că supraviețuirea depinde doar de noi, să fim atenți, să nu ieșim din casă fără mască, să nu mergem la petreceri, să fim foarte conștiincioși în a dezinfecta totul, dar mai ales, am învățat să prețuim mai mult viața, sănătatea și aerul pe care îl respirăm, să fim recunoscători pentru toate acestea și să ne bucurăm de fiecare moment prezent, de oamenii dragi din jurul nostru și de lucrurile pe care le avem. Am învățat în acest an, că indiferent cum decurg lucrurile în viața noastră, noi avem o putere interioară pe care nu o poate lua nimeni, o putere de a gândi, libertatea de a gândi și de a alege, de a alege cum vrem să ne simțim în fiecare moment. Pentru a deține această putere trebuie mai întâi să deținem echilibrul în viața noastră: echilibru alimentar și echilibru fizic și emoțional. 

 Dacă viața își arată colții trebuie să avem voința și puterea de a conștientiza fiecare moment și situație și de a găsi soluția problemei. Prin urmare, starea noastră de spirit conduce inevitabil la emoțiile noastre. Emoțiile noastre sunt gândurile noastre. Haideți să cultivăm doar gânduri pozitive și implicit o stare de spirit pozitivă. În acest an am învățat că, într-adevăr contează felul în care ne simțim. O stare de spirit negativă pe o perioadă lungă de timp, scade imunitatea și ne face vulnerabili in fața virușilor. Am mai învățat în acest an că emoțiile sunt cei mai puternici senzori vibraționali. Ei ne avertizează felul în care ne simțim despre sănătate sau despre o emoție negativă. Dar avem noroc, gândurile pot fi schimbate atunci când s-a pierdut echilibrul emoțional. Orice schimbare a atenției și a gândului într-o persepectivă mai pozitivă ne schimbă starea de spirit, și asta este bine. Atunci când ne conectăm la gânduri pozitive, ne conectăm cu Dumnezeu și cu tot universul. Emoțiile negative dispar în iubire, pentru că Dumnezeu este iubire. 

Sursă foto: Internet

Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...