vineri, 25 octombrie 2019

Întotdeauna să căutăm acele situații care ne fac să ne simțim bine!


   "Aceasta este prima zi a restului experienței mele din această viață. Principala mea intenție este ca, începând din acest moment, să caut numai acele motive care mă fac să mă simt bine. Doresc să mă simt bine. Nimic nu este mai important pentru mine decât să mă simt bine".

   Să mă simt bine! Să mă simt bine! Să mă simt bine! Când ne zicem asta, sau ne gândim la lucrul ăsta, chiar se schimbă starea noastră interioară, starea de spirit, gândurile. Cu alte cuvinte, este o decizie care am luat-o chiar acum, în acest moment. Și este adevărat. Toți ne dorim să ne simțim bine.
Ca să înțelegem mai bine, starea de bine necesită o conștientizare absolută asupra experiențelor actuale, a vieții,a momentului prezent. Tot ce facem, să facem din prisma unei atitudini pozitive, să fim conștienți asupra deciziilor, asupra modului de a gândi. Să privim fiecare moment ca pe un nou început al unei noi vieți, să alegem gânduri care sunt în armonie cu dorințele noastre. Cu cât emitem gânduri care ne fac să ne simțim bine, cu atât atragem situații care ne fac să ne simțim bine, creând astfel o energie pozitivă și o aliniere energetică cu cel care suntem cu adevărat. Dacă ne îndreptăm atenția spre ceea ce ne face fericiți, chiar și imaginativ, prin lege, vom ajunge să ne bucurăm de aceasta experiența și de o creștere spirituală. Dacă menținem aceasta aliniere energetică, gânduri deliberat alese din perspectiva dorințelor noastre, cu atât invităm în viața noastră numai situații care să ne facă să ne simțim bine, relații armonioase, care ne completează pe anumite nivele ale vieții, oameni care ne ajută în diferite activităti, deci momente cu adevarat fericite, momente de luciditate absolută.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

2 comentarii:

  1. Si, es importante sentirse bien con lo que uno hace, o con lo que uno es, es la base para llegar a ser feliz, saludos cordiales Gabriela 🌹

    RăspundețiȘtergere

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...