marți, 12 februarie 2019

Mă simt bine la vârsta mea!


  De-a lungul timpului, am vrut să învăt să stăpânesc emoțiile, atât cele pozitive cât și cele negative. Consider ca este un lucru bun pentru mine, pentru sănătatea mea, pentru corp și suflet, având în vedere că un număr considerabil de oameni experimentează emoțiile negative din diferite probleme de viață,care le afecteaza sănătatea și chiar viața însăși. Am reușit să învăț acest lucru, nu înainte de a învăța să mă cunosc pe mine însămi. Toată literatura de specialitate te învață acest lucru: orice ți-ai dori să faci, să începi cu  tine însuți. Și asta am făcut. Mi-a luat un timp îndelungat să aflu multe, să învăț, să experimentez anumite principii pe pielea mea, să mă descopăr, să învăț să mă iubesc și să mă prețuiesc asa cum sunt, apoi să mă accept cu tot ce nu eram mulțumită de mine însămi și abia apoi să învăț despre emoții, apoi să învăț să cultiv starea de bine. Este un drum lung dar benefic. Am învățat că oricâte probleme ai avea, important să ști cum să le rezolvi, având în vedere felul în care te simți, emoțiile și starea de spirit, dar mai ales am  invățat să diger cu ușurință toate experiențele neplacute care apar la orizont, tot ce ne rezervă viața. Fără să vrem ,toate experiențele fac parte din viața noastră, cele bune cât și cele mai puțin bune. Am mai învățat de asemeni să-mi exprim recunoștința fiecărui succes, dar și eșec, pentru că, cu fiecare experiență de viață rămâi cu o învățătură.


  Cea mai mare aventură a vieții este ceea ce experimentăm în fiecare zi. În fiecare zi experimentăm noi drumuri, nimic nu este la fel ca înainte cu o zi, toate experiențele noastre de viață reprezintă călătoria și nu destinația unde vrem să ajungem. Iar până ajungem acolo unde ne dorim înseamnă o călătorie plăcută, frumoasă, armonioasă, plină de iubire, mulțumiri și recunoștintă.

  Unul dintre cele mai importante lucruri sunt emoțiile și starea de bine. Nu poți să faci nimic fără să te simți bine, indiferent ce meserie ai avea și indiferent cine ești. Viața este frumoasă, trebuie sa o trăim frumos, să ne bucurăm de tot ce este în jurul nostru, chiar și de cele mai nesemnificative lucruri. Viața înseamnă vise, dorințe și sperantă și atunci când cunoaștem victoria, dar și când cunoaștem eșecul. Cum am putea să le simțim pe toate și să facem față, dacă nu simțindu-ne bine, cu o minte ageră și gânduri bune, fără să ne gândim ce vîrstă avem, ce meserie avem sau ce am făcut în trecut. Prezentul este aici și acum, iar dacă nu ne mai gândim la toate nemulțumirile noastre și luăm ca fiecare moment să fie perfect să-i dăm valuarea perfectă, vom fi întotdeauna inspirați, pozitivi și dornici de viață în fiecare zi.

Gabriela Bogdan!

4 comentarii:

  1. Minunat!Recomanda mi te rog, niste carti de ajutor in in trolul emotiilor! Felicitari si mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru apreciere!Din editura ” Adevar Divin”, dezvoltare personala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Suponhamos que eu bata em sua porta, com uma mala, todo amor que cabe em mim, um pouco de café para os dias tristes e um cobertor para os dias frios. Você me acolheria?

    RăspundețiȘtergere

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...