duminică, 20 august 2017

Intotdeauna, soare!


  Este o dimineata insorita, iar stirile meteo anunta aceeasi atmosfera pe tot parcursul zilei. Vara este pe sfarsite si eu ma eliberez cu adevarat de canicula care a pus stapanire pe mine. Soarele inca arde, atat cat sa imi arate ca isi va lua ramas bun de la mine. Incearca sa ma inconjoare cu razele lui fierbinti, doar la amiaza, cand energia este resimsita. Inca isi masoara puterea mangaindu-mi corpul si pielea, radiind inca pamantul, emanand sursa de energie vitala vietii. Ma cuprinde cu senzatiile lui calde, ademenitoare. Imi va fi dor de el, un dor atat cat sa ma simt bine. Il las. Il accept atat cat imi permite. El nu va pleca pentru totdeauna, atat cat va  exista aceasta planeta. Isi va face  mai departe cursul stelar in Calea Lactee. Ma va veghea intotdeauna cu proprietatile lui binefacatoare.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...