luni, 22 mai 2017

Esti nervos si iute la manie?


 "Imi place la nebunie sa cobor la vale pe dealurile inzapezite cu o sanie din plastic. Ador vantul care imi flutura parul si senzatia de lipsa de greutate pe care o am atunci cand cobor cu mare viteza. Mi s-a intamplat insa sa am si o experienta extrem de neplacuta in timpul unei astfel de coborari. Auzisem ca un deal era foarte greu de coborat cu sania, asa ca m-am pozitionat pe burta pe aceasta si mi-am dat drumul la vale. La inceput am trecut peste cateva damburi care m-au zgaltait si mi-am dat seama ca erau smocuri de iarba de-abia acoperite cu stratul subtire de zapada care cazuse. Pe masura ce am inceput sa prind viteza, damburile au devenit din ce in ce mai mari, iar coborarea mea din ce in ce mai accidentata. Mi-am dat seama ca treceam peste pietre, gropi si chiar peste un tufis, care aproape ca m-a rasturnat de pe sanie. Mi s-a facut din ce in ce mai frica, asa ca m-am rostogolit de pe sanie si am lasat-o sa coboare singura  pana la baza dealului. Cu aceasta ocazie, am descoperit ca aveam o sumedenie de vanatai pe partile laterale ale corpului si pe picioare, si ca aproape imi luxasem incheietura mainii, care imi pulsa dureros. Pe de alta parte, ma simteam usurata ca nu patisem ceva mai rau. De aceea, m-am decis sa imi iau sania si sa incerc un alt deal, care sa imi ofere o coborare mult mai lina si mai comoda.
  Experimentarea emotiilor negative este similara cu coborarea descrisa mai sus."
                                                                                                                             ~ Peggy McColl ~
  

   Starea de disconfort , nervii de la stomac, supararea, lipsa de concentrare, sunt doar cateva indicii ale emotiilor negative care te impiedica sa te bucuri de lucrurile si oamenii din viata ta si de viata in  general si care mananca cu dintii din organism. Pe masura ce experimentezi aceste emotii, poti sa iti dai seama ca nu te simti bine, ti-e rau si ai impresia ca cineva din alta galaxie a pus stapanire pe tine.

 Daca ai astfel de stari inseamna ca gandurile tale sunt directionate asupra situatiilor negative si a lucrurior pe care nu le doresti in viata ta si care impiedica fluxul de energie pozitiva.  

Daca ai lua decizia deliberata de a te simti bine, sa schimbi gandurile intr-o alta directie, mai pozitiva, apoi intr-o alta directie mult mai pozitiva, iti vei schimba punctul de atractie, care este intotdeauna momentul prezent.

 Da voie fluxului de energii pozitive sa-ti inunde corpul, mintea si sufletul si schimba frecventa vibratiilor si focalizeaza-te treptat dar sigur asupra oricarui lucru care te face sa te simti bine, a ceea ce-ti doresti cu adevarat.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...