marți, 29 noiembrie 2016

~ Sti ca mi-e dor de tine! ~

Cand rasare soarele mi-e dor de tine.
Este exact momentul sa te seduc,
El aduce briza iubirii.
Cand soarele inconjoara momentul inaltarii maxime
Mi-e dor de tine.
Este exact momentul sa te seduc.
Cand soarele urca spre amurg
Mi-e dor de tine, de imbratisarea ta.
Sunt momente inaltatoare.
Mi-e dor de tine in fiecare zi.
Cu soapte de iubire,
Cu imbratisari tandre,
Cu mangaieri pline de extaz.
Este un dor delicios.
O sursa de bucurie,
O savoare al trupului si al mintii!

Intensitatea si trairea lui
Ma fascineaza, ma inalta
Si-mi da o stare de efervescenta armonioasa,
O stare de dependenta.
Mi-e dor, mult dor de tine!

Sursa foto: Internet
Text: Gabriela Bogdan                                      


                                                                                       Gabriela Bogdan ~ 29. 11. 2016  ~
                                                                                     

Intotdeauna, soare!

  Este o dimineata insorita, iar stirile meteo anunta aceeasi atmosfera pe tot parcursul zilei. Vara este pe sfarsite si eu ma eliberez c...