marți, 29 noiembrie 2016

~ Știi că mi-e dor de tine! ~


 Când răsare soarele mi-e dor de tine.
Este exact momentul să te seduc,
El aduce briza iubirii.
Când soarele înconjoară momentul înălțării maxime
Mi-e dor de tine.
Este exact momentul să te seduc.
Când soarele urcă spre amurg
Mi-e dor de tine, de îmbrățișarea ta.
Sunt momente înălțătoare.
Mi-e dor de tine în fiecare zi.
Cu șoapte de iubire,
Cu îmbrățișări tandre,
Cu mângâieri pline de extaz.
Este un dor delicios.
O sursă de bucurie,
O savoare al trupului și al minții!

Intensitatea și trăirea lui
Mă fascinează, mă înalță
Și-mi dă o stare de efervescență armonioasă,
O stare de dependență.
Mi-e dor, mult dor de tine!

Sursa foto: Internet
Text: Gabriela Bogdan  
Videoclip realizat de Gabriela Bogdan     

                           


                                                                                       Gabriela Bogdan ~ 29. 11. 2016  ~


                                                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...