joi, 11 ianuarie 2018

Poți să schimbi starea negativă cu una pozitivă!



  Conștientizând momentul prezent și stările sufletești pe care le avem, putem schimba punctul de atracție cu o simplă întrebare:” Nu ar fi plăcut dacă? ”... . Această întrebare face să emitem deliberat altfel de vibrații ale emoțiilor, mai îmbunătățite. Iar acestea pot schimba punctul de atracție care este întotdeauna momentul prezent. Si schimbând momentul prezent al unei situatii negative, schimbăm esența gândurilor negative care tind sa ia formă fizica. Aceste energii negative se opresc și astfel ne schimbăm punctul de atracție în ceva pozitiv, mai bun, mai măreț.


  Esther si Jerry Hicks ne învață cum putem depași o situație negativă, schimbându-ne punctul de atracție cu un simplu joc:
- Nu ar fi plăcut dacă traficul ar fi fluent și am călători minunat?
-Nu ar fi plăcut dacă as avea o zi productiva la serviciu?
-Nu ar fi plăcut dacă aș întâlni cel mai grozav partener care să mă adore așa cum și eu îl ador?
-Nu ar fi plăcut dacă metabolismul meu ar începe să coopereze mai mult cu mine?
-Nu ar fi plăcut dacă aș putea avea din nou greutatea pe care o aveam la vârsta de ...?
-Nu ar fi plăcut dacă toate celulele corpului meu ar coopera cu imaginea mentala pe care o am despre mine?
-Nu ar fi plăcut dacă puterea corpului meu de ardere a grăsimilor ar crește și acest proces va deveni facil, aproape fără efort?
-Nu ar fi plăcut dacă dorințele pe care le am de mult timp ar începe să apară la orizont ca un far călăuzitor?

 Acest joc și multe alte întrebări construite de noi le putem aplica în ce domeniu al vieții dorim sau pur și simplu in fiecare moment prezent.

Sursa foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...