luni, 25 ianuarie 2016

Ghinion? Nu! Doar o chestiune temporara!


"Nu m-am mai intrebat niciodata de ce mi se intampla uneori lucruri ciudate, caraghioase sau de-a dreptul rele. Iar daca mi se va intampla vreodata sa mi se strice masina, cu siguranta nu o sa-mi mai spun "De ce tocmai mie?" ~  Volumul - Supa de pui pentru suflet ~

   In viata exista urcusuri si coborasuri. Teama, ingrijorarile, nesiguranta, descurajarea sunt principalele emotii negative care distrug tot ce prind in cale, inclusiv sanatatea noastra, fara sa le le pese sau daca au fost invitate in viata noastra.
    Atentia deliberata in momentul prezent asupra aspectelor si situatiilor pozitive, ne pot schimba starea de spirit si implicit emotiile negative.
    Tot ce ni se intampla este atras de noi prin gandurile si emotiile pe care le-am emis, iar legea Atractiei a facut ca lucrurile sa se intample. Nu este nimic intamplator, orice intamplare este o lectie, o lectie de viata. Privind aceste lectii si acceptandu-le ca facand parte din viata noastra, vom invata sa nu ne mai intrebam, ci doar sa raspundem, sa fim dornici sa invatam lectiile care ne-au fost date, sa cream, sa iubim si mai ales sa iubim momentul prezent, cu asa o luciditate, incat sa deschidem larg bratele pentru a primi toate binecuvantarile, pacea si armonia, iubirea si fericirea.

Sursa foto:deviantart.com
Text: Gabriela Bogdan

Ce sunt emotiile?

  Studiile arata ca emotiile sunt totalitatea gandurilor. Mai multe ganduri de acelasi fel dau nastere la o emotie. Pentru ca nu se poa...