duminică, 14 iulie 2019

Viața nu este complicată!


   "Corpul meu nu funcționează cum trebuie, relațiile mele nu sunt armonioase, nu mă descurc bine din punct de vedere financiar, viața mea este haotică, corpul mă doare, sângerează,se umflă, se învinețește, îmbătrânește, oamenii mă sufocă, sunt absenți, rareori am bani, nu reușesc niciodata să fac ce-mi propun, nu știu ce vreau să fac cu viața mea".

    Cum sună aceste afirmații negative?

     Aceste afirmații negative dovedesc nemulțumirea, lipsa de recunoștință, de apreciere, modul de gândire negativă, dovedesc convingeri limitative care nu-ți dau voie să te deblochezi din strâmtoarea minții. Când bați toba neîncetat și povestești cu lux de amănunte cât de bolnav sau nefericit ești, legea atractiei începe să caute orice mijloc pentru a-ți aduce în realitate aceleași nemulțumiri, stări de rău, o realitate nesatisfăcătoare. Aceste convingeri sunt gânduri întreținute o perioadă mai lungă de timp având convingerea limitată asupra unei situații. Convingerile negative întreținute o perioadă lungă de timp tind să ia formă fizică, ca și cele pozitive. Dacă ai purta un dialog interior și ți-ai pune întrebări din diferite aspecte ale vieții, vei observa o lipsă de răspuns mulțumitor. Vei scoate la suprafată acele convingeri limitative care nu ți-au dat voie să-ți imaginezi și să speri la mai mult.



    Viața nu este complicată. Noi o complicăm prin modul nostru de a gândi. Dacă ne-am analiza gândurile despre noi și despre viață, ne vom da seama că experiențele noastre de viață sunt într-o continuă schimbare. Fiecare zi este unică, specială, nimic nu este imuabil. În fiecare zi  ne putem îmbunătăți modul de a gândi, tiparele mentale, iar legea atracției va raspunde gândurilor noastre îmbunătățite, deoarece punctul de atracție este  întotdeauna momentul prezent.

Sursă foto: Internet
Gabriela Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...