marți, 28 februarie 2017

O primavara impecabila, perfecta si plina de iubire!


  In fiecare dimineata ma trezesc pentru a iubi. Imi place sa imi imaginez si sa actionez ca si cum as fi DEJA perfect, desavarsit si complet. Inima mea este deschisa si receptiva in fata binelui de orice fel, si nu ma mai lupt pentru a obtine ceea ce-mi doresc, caci stiu ca toate lucrurile de care am nevoie si pe care mi le doresc vor veni singure la mine, la momentul oportun. Ma simt impacat, caci stiu ca Universul se afla de partea mea. Imi aliniez constiinta cu Sinele meu Superior si trec senin prin toate experientele pe care mi le rezerva viata.
                                                                                                                                           by   Louise L. Hay


Sursa foto: Internet

Intotdeauna, soare!

  Este o dimineata insorita, iar stirile meteo anunta aceeasi atmosfera pe tot parcursul zilei. Vara este pe sfarsite si eu ma eliberez c...