vineri, 7 mai 2021

Am putea trăi fără emoții?


Ca să aflăm dacă putem trăi fără emoții, trebuie mai întâi să aflăm ce sunt emoțiile.

Emoțiile sunt acele stări interioare pe care le simțim atunci când suntem bucuroși sau triști, atunci când plângem sau râdem, atunci când mâncăm ce ne place care aduce o savoare papilelor gustative, emoțiile sunt acele vibrații care ne face să ne strâmbăm atunci când nu ne place ceea ce mâncăm, sunt acele vibrații care ni se face pielea de găină la emoții puternice pozitive sau negative, emoțiile sunt acele vibrații de iubire sau atunci când urâm sau nu ne convine ceva. O sumedenie de emoții traduse de cele cinci simțuri: Văzul, auzul, mirosul, simțul tactil și gustul. Emoțiile sunt cei mai mari interpreți vibraționali. Ele ne avertizează atunci când ceva nu funcționează normal în corpul nostru, în mintea și sufletul nostru. Dar putem simți și atunci când radiem de fericire și bucurie: acele emoții care ne încântă inima și sufletul.

Deci, cum ar fi viața fără emoții? Am putea trăi fără ele? Să ne imaginăm cum am vedea lumea fără emoțiile pozitive. Dar fără emoțiile negative? Un exercițiu pe cât de simplu, pe atât de delicat. Fără emoțiile pozitive nu am mai cunoaște bucuria, nu am mai cunoaste fericirea, dragostea și iubirea, nu am mai cunoaște frumusețea naturii și a cerului. Dacă nu vor mai exista aceste emoții pozitive, nu vom cunoaște nici emoțiile negative. Am trăi o viață fără culoare, fără miros, fără gust, fără simțuri, fără energie,fără pasiune, fără creație și fără dorințe. Un lung șir de emoții de care avem nevoie în viața noastră pentru a simți că suntem vii, pentru a putea alege între bine și rău, pentru a putea alege între iubire și ură, și pentru a trăi așa cum ne dorim. Fără aceste emoții, omenirea s-ar scufunda în întuneric, într-un întuneric mental și o paralizie fizică. Cred că nu ne-am mai putea numi ”oameni”, acei oameni creați de Dumnezeu și înzestrați cu tot ce le este necesar pentru a fi fericiți.

De aceea, emoțiile, atât cele negative cât și cele pozitive, ne ajută să ne creăm realitatea, să putem alege între bine și rău, să experimentăm starea de bucurie, starea de fericire, să conștientizăm emoțiile negative și să putem alege tot ce este bun pentru noi.

Nu am putea trăi fără emoții, ne-am târâ pe o planetă aridă, cenușie și înghețată sufletește.

Sursă foto: Internet

Gabriela Bogdan
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Pentru Crăciun, folosește doar aromele potrivite!

   În timp ce se apropie luna decembrie, majoritatea oamenilor încep să se agite, să alerge după cumpărături, să-și facă planuri pe care nu ...