vineri, 24 iulie 2015

O seara magica.


   Noaptea soseste cu pasi repezi. Luna se oglindeste in marea intunecata, stralucind in atingerea ei.
   Contemplu cerul instelat si linia orizontului dintre cer si pamant par sa se uneasca, formand un tot luminat. Valurile inspumate se izbesc de mal si imediat sunt lovita de milioane de stropi sarati de apa, adusi de vant.
   Simt emotii de bucurie si fericire ca ma aflu aici si acum. Eu stiu ca daca sunt fericita in momentul     prezent, urmatorul moment atrage mai multa fericire, manifestand atentie si recunostinta pentru aceste clipe minunate.

   Una dintre cele mai frumoase seri ale statiuni de la Marea Neagra, o vad ca fiind cea mai minunata dintre toate serile petrecute aici.Sunt momente in care imi deschid larg bratele pentru a multumi Universului pentru tot ce mi-a oferit pana acum. Stiu ca El imi daruieste mai mult decat pot eu oferi, de aceea sunt recunoscatoare pentru aceasta vacanta. Pasesc cu grija pe nisipul dorintelor mele si in lumina lunii traiesc cele mai frumoase momente prezente
  Imi aleg dorintele si gandurile cu mare grija, deoarece stiu ca ele imi modeleaza viitorul.
            Viata este frumoasa!!

Foto: Gabriela Bogdan
Text: Gabriela Bogdan

Intotdeauna, soare!

  Este o dimineata insorita, iar stirile meteo anunta aceeasi atmosfera pe tot parcursul zilei. Vara este pe sfarsite si eu ma eliberez c...