Dezvoltarea puterii interioare



             Toate afirmatiile continute in aceste povestioare pe care le-am scris de la 'vacanta''  pana aici, sunt ganduri afirmative despre care eu am mai scris paginile trecute si pe care eu le folosesc in fiecare zi.
          Aceste povestioare cuprind idei care fac parte din princiliile manifestarii pozitive prin puterea constienta a gandurilor, care sunt instrumente filozofice pentru a ne imbunatati viata si calitatea ei.
         Aceste afirmatii, sunt ganduri care au rolul sa stimuleze si creeze gandirea noastra, sa descoperim noi viziuni ale experientelor noastre de viata, ale realitatii.
         Cu aceasta ocazie, imi doresc ca si tu sa inveti sa aplici aceste afirmatii, in functie de realitatea pe care o ai. Chiar daca te va pune pe ganduri si nu intelegi, nu trebuie sa-ti faci probleme, deoarece ele sunt tot ce conteaza in procesul nostru de dezvoltare a puterii inerioare pe care o detinem constient sau inconstient.
        Cu aceste ganduri afirmative, noi putem sa depasim orice situatie si sa ne eliberam de convingerile care ne limiteaza: ( sunt sigur ca nu, precis nu, poate nu, etc).

       "Un singur lucru conteaza: esti in siguranta si totul este bine".

Postări populare de pe acest blog

Haideti sa ne bucuram de armonie si iubire!

Hei! Esti bine?

Esti pregatit sa primesti lucrurile la care ai visat?