luni, 15 iulie 2013

La mare 7






        Aceasta ultima seara de neuitat, petrecuta in una dintre cele mai frumoase statiuni de la Marea Neagra, o vad ca fiind cea mai minunata dintre toate serile petrecute aici.
       Sunt momente in care imi deschid larg bratele pentru a multumi Universului pentru tot ce mi-a oferit pana acum. Stiu ca El imi daruieste mai mult decat pot eu oferi, de aceea sunt recunoscatoare pentru aceasta ultima seara a acestei vacante.
      Fac ultimii pasi pe nisipul dorintelor mele si in lumina lunii retraiesc aceasta minunata vacanta, prin imaginile pe care le-am creat deliberat.
      Imi aleg dorintele si gandurile cu mare grija, deoarece stiu ca ele imi modeleaza viitorul.
            Viata este frumoasa!!



Intotdeauna, soare!

  Este o dimineata insorita, iar stirile meteo anunta aceeasi atmosfera pe tot parcursul zilei. Vara este pe sfarsite si eu ma eliberez c...