miercuri, 26 iunie 2013

La mare 1





          Fiecare dimineata este o binecuvantare. Incep ziua recunoscatoare pentru tot si mai ales pentru aceasta vacanta meritata. Sunt o persoana buna, de aceea Universul ma ajuta in tot ceea ce vreau sa fac.
         In aceasta minunata zi, soarele imi zambeste, iar eu ma scald in razele lui binefacatoare Privesc in jurul meu si realizez cu multumire tot ce a creat Dumnezeu.
         Sunt fericita ca ma aflu aici si acum, contempland valurile marii, stralucind in soarele stralucitor. Iubirea de sine ma insoteste oriunde as calatorii. Oriunde merg, ma aflu in siguranta, de aceea Universul imi calauzeste drumul, datorita gandurilor mele pline de multumire si recunostinta.

                 

Ce sunt emotiile?

  Studiile arata ca emotiile sunt totalitatea gandurilor. Mai multe ganduri de acelasi fel dau nastere la o emotie. Pentru ca nu se poa...